penis

hej alla tjocka
jag e sämst på design fattar verkligen ingenting med alla siffror osv. så ska nog be hani hjälpa mig med det. om hon nu har tid som hon aldrig har typ haha -.-
jag vill så jävla gärna gå på den där "sommaren med göran", den verkar så jävla kul haha, sån jävla svenne humor är de men fan, peter magnusson och david hellenius e fan me o de e mina favorit komiker så varför inte liksom? fyfan va jag nörda hey baberiba när de fanns asså. har två stycker dvder med det haha ska fan skaffa alla. nu kommer de en bild på nått. vet inte vad har itne bestämt än haha. men de kommer en bild iaf.

söt bild haha

puss på er jääääääääz was here bitches
kiss my ass

Kommentera sötnos

Kommentera inlägget sötnos:

Ditt namn sötnos:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress sötnos: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress sötnos:

Din kommentar sötnos:

Trackback
RSS 2.0