random bilder


Simon Johansson min lilla sötnos

haha jag förra året 30de november när jag o hani skulle va "emo"

En bild hani tog på sin röv 29de december 2006 HAHAHA så jävla ful

jag och josefine för två sommrar sedan, 2007 alltså. hihi min lilla smingke

jag på en hemkunskap lektion i åttan hahahaahah fyfan glömmer aldrig

jag förra året dagen innan dansföreställningen

HAHAHAHAH älskar denna bilden. de e jag och sanna min hora förra året när jag hade "filmkväll". jag hoppade bara på henne helt random och så fick någon ett kort precis då. skönaste bilden

jag förra midsommar hahahahahahah

ett coolt kort jag o rana tog förra året

jag i skåpet i åttan
'
jag och josefine. det var 2007 och de var första gången vi hade varit med dom vi gilla hahhah lol

jag och hani innan vi skulle spela in en parodi på dessirée nilsson.

detta vad nästan bara massa gamla bilder hihi
pussen darling


Kommentera sötnos
Postat av: josé

haha bilderna <3333333

2009-08-10 @ 17:32:52
Postat av: elin

hahah, nu blev jag ännu mer förvånad att du fick plats i det jättelilla skåpet i skolan jämfört med det ni hade på väster, hahaha ! :D

2009-08-27 @ 19:28:37
URL: http://elinemilia.devote.se

Kommentera inlägget sötnos:

Ditt namn sötnos:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress sötnos: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress sötnos:

Din kommentar sötnos:

Trackback
RSS 2.0